Alta seara fara net

January 15, 2010 at 9:18 am (Adevaruri) (, , , , , , , , )


Orange prietenii mei buni m-au facut sa ma mai uit la filme, de data asta la 3. Intai o sa vorbesc un pic despre Orange 3G iar dupa despre filme.

Orange 3G in general merge bine, nu iti permite sa downloadezi filme la viteza decenta adica la modu’ acum dau download si in 10 minute ma uit la film dar in rest poate fi utilizat pentru orice. Dar are perioade cand nu merge decat Yahoo Messenger si nimic altceva iar in situatia asta ce faci?, pai te apuci si suni la 408 sa vezi daca nu cumva e vreo problema. Daca nu ai cunostiinte de retelistica cat de cat vei inghitii toate chiftelele oferite de operatori. Iata cateva conversatii de-ale mele cu operatorii de la 408. Bine ca nu au in loc de 408, 1408 ca a-ti vazut ce e in camera aia.

Intr-o zi nu mergea deloc bineinteles ca sun la 408 ii dau tipului numarul de telefon si auziti ce imi spune el:

– Intrati va rog pe www.testviteza.ro sa facem un test.

– Care parte din “NU FUNCTIONEAZA INTERNETUL” nu a-ti inteles-o?

Intr-un final cine stie ce update sau ce a innodat si desfacut el pe-acolo ca a mers.

Indiferent de problema nu ar recunoaste in vecii vecilor ca sunt momente cand chiar au probleme si un raspuns gen “Avem cateva mici probleme pe retea dar se rezolva in X timp” ar fi mai bun decat sa te tina la telefon cate 20-30 de minute sa te joci cu modemul pentru ca au ei impresia ca tu cand erai mic nu ai avut aceasta oportunitate.

Deja cand se intampla sa nu mearga incep cu “Buna ziua am o problema cu internetul, am dat restart la modem, am scos sim-ul si l-am introdus din nou, am schimbat portul USB si DA este updatat softul la zi”, pai hai mai zi ceva acum. Am dat de unu care cand a auzit treaba asta l-a intrecut pe Scatman John dar omu’ mi-a recunoscut ca au probleme cu releul din zona dar ca echipa tehnica e acolo si o sa se rezolve.

Asadar am vazut Final Destination 3. Foarte interesant cum moare lumea in film, concluzia lui fiind ca indiferent ce am face, atunci cand ne e dat sa murim, murim si gata, nu putem sa pacalim moartea.Asa ca nu va refuzati nici o placere de-alungul vietii de ex. puteti manca chips-uri daca va face placere asta nu va va grabi moartea.

Si totusi..cum sa se desfaca ma nene suruburile singure?, oricine stie ca un surub cu cat este mai vechi cu atat iese mai greu.cum sa construiesti ma nene un stadion de formula 1 fara fier-beton?zici ca a venit Nea Vasile de la tara, a tras de 2-3 ori cu fieru de gled si gata stadionu.

Am mai vazut Ninja Assassin, maiculita pai ma bate gandu sa editez treaba cu Bruce Willis de mai devreme. Sunt convins ca shaolin-ii astia au niste abilitati mai iesite din comun pentru ca am vazut prezentarea de la Bucuresti dar frate dupa ce iei 15 stelute ninja pe tine, 23 de bricege, 11 sabii, 3 topoare si dupa esti lovit de vreo 3 masini nu te recuperezi in 24 ore, pai asta e bun sa se duca in Ferentari sa se mascareasca un pic cu anglosaxonii de acolo ca tine la taieturi. Cica ca sa devi bun asasin trebuie sa stai cate un an fara unul din simturi, in film arata numai cand sta fara vaz. Cand a stat fara auz cum a stat? cu doape in urechi si toti vorbeau in soapta pe linga el sau nu il baga nimeni in seama si incercau sa ii dea pervers cu satarul pe la spate?, cand statea fara miros? la fel statea cu OB-uri in nas si toti ii faceau glume la masa ii puneau pamant sau iarba verde in loc de orez, taitei si ce naiba mai manca el acolo?, fara pipait nu stiu cum l-au tinut nici nu vreau sa ma gandesc l-or fi pus 1 an sa stea intr-o permanenta stare de levitare sa nu atinga nimic iar in cazul asta David Blane pa pa pa pa.

Unicitatea filmului consta in prezentarea complexa a ceea ce inseamna ninja iar daca va plac coregrafiile kung-fu uitati-va cu incredere.

5 Comments

  1. Victor said,

    “…dar frate dupa ce iei 15 stelute ninja pe tine, 23 de bricege, 11 sabii, 3 topoare si dupa esti lovit de vreo 3 masini nu te recuperezi in 24 ore, pai asta e bun sa se duca in Ferentari sa se mascareasca un pic cu anglosaxonii de acolo ca tine la taieturi…”
    bine zis :)))
    in legatura cu netu toti sunt la fel nu numai Orange 3G. mie mi-au trebuit 5 zile ca duduia de le RDS sa inteleaga ca nu mamanc nuttela si chiar am o problema (apropo si la mine era cam la fel). au trimis o echipa au facut ei niste jumbuslucuri si acum merge😀
    parca le-ai da bani cu 5 zile intarziere … trist

  2. d3vilbabe said,

    de mila ratustii comentez:)) eu, personal, m-am mirat dupa ce am vazut orange 3g scris ca zici ca-ti mai merge una-alta. la noi, cu orange 3g n-ai sansa nici macar sa citesti un blog dimineata..d-apoi una..alta…:-s

  3. Grand said,

    da’ totusi ce va doriti de la 3g ? vreti net ca lumea ? cumparati-va linie prin satelit😀

    in legatura cu filmele, destinatie finala 3 la cinema 3d a fost cel putin belea, si evident fantastic scenariu… cat despre ninja assassin, nu am apucat sa-l vad inca, da’ daca e cum zici tu, cu siguranta merita vazut :))

    bafto delo delo

  4. Marylina said,

    @Grand cum bre bafto delo delo? :))))))))

  5. Grand said,

    pai cum vrei sa-i zic ? bahtalo ? :))

    On-topic: ba cataline, cred ca o sa ajungi cel putin notoriu. nu, nu mint !

Leave a Reply

