Uita-te sub capac

January 17, 2010 at 5:00 pm (Adevaruri) (, , , , , , , , )


Ba ma lasi. Mie imi provoaca o dilema concursurile astea, un puzzle implantat in creier mai ales atunci cand e concurs la un produs pe care il cumpar mai des, pai innebunesc, nu mi se mai leaga sinapsele.

La orice concurs de genu asta cel ce castiga baga un speech de genu ” Ma bucur foarte tare ca am castigat dar tot meritul se datoreaza sotiei pentru ca a fost ziua mea si mi-a cumparat o bere, a baut mai mult ea pentru ca eu sunt alergic la bere si cu ocazia asta tin sa ii multumesc nespus  si nici o clipa nu m-am gandit ca imi vrea raul stiind ca sunt alergic poate dau dracu odata coltu, ea ma iubeste..si eu pe ea”.

Pai dragi cititori, sunt in Romania milioane de fosile miscatoare, o gramada de relicve scapate din formol de la Antipa plus alti consumatori care beau muuuuult mai multa bere, care consuma pana la o lada/zi, pai in viata mea nu am vazut sa castige unu dasta frate. Cum naiba de castiga numai dastia ” A m-a parasit gagica am vrut sa ma sinucid, mi-am cumparat o bere, ups iote am castigat ha ha ha gen Goofy”. Cand o sa castige si un amarastean dasta care chiar consuma acel produs? cand o sa vad un boschete dasta beat cristal la tv ca se balbaie sa spuna “Am hic casti… hic  am castigat bueeei”? Sau macar unu care cu banii sa isi plateasca datoria pe care o are la carciuma pentru ca a consumat acel produs care il face sa intarzie acasa si care ii dubleaza sau tripleaza vederea seara de seara?Never.

Daca nu ne uitam sub capac unde ne uitam? in punga (nu de aurolac), punga cu “ceva”-uri de ingurgitat (nu dau exemple ca nu vreau sa vina prietenii sa imi arunce tovarasii chiftele cu prastia la mititica, generalizez), pai fac pariu ca daca cumperi 100 de pungi in cel mai bun caz faci indigestie. Acum s-au mai cizelat oamenii, majoritatea fac concursuri gen cumpara “X” si trimite codu de bare prin sms, ai de mama mea, pai nu imi sta mie in caracter dar ca proba asa daca vrea sa incerce cineva va dau o idee:

Care aveti abonament pe firma sau puteti da sms mai multe asa va duceti la un supermarket si cautati un produs care are concurs de tipul asta si va uitati la numai la codu de bare, trimiteti sms, cod de bare, sms ca nu va da nimeni afara si nici nu va intreaba de ce va uitati asa la fiecare produs in parte ” Frate vreu unul mai nesifonat, mai in stare nedegradabila”, as sta la casa la Carefour de ex si pana imi vine randu trimit 20 de sms cu coduri de la Snickers.

Da nu, o sa castige un maimutoi care a luat o ciocolata pentru ca are impresia ca are glicemia scazuta,  vreun lesinat care are de gand sa mute blocu pentru ca a luat 3 palme de la baieti si a auzit el ca ciocolata ofera energie sau grasa circului care trebuie sa mentina formele pentru deliciul publicului care chiar m-as bucura sa castige avand in vedere consumul ei de 6 Kg cioco/zi.

E o strategie de marketing aici dar din perspectiva consumatorului care baga niste bani seriosi de ceva vreme in produsul respectiv totul e o minciuna, am auzit multe persoane spunand “Nu e ma nici un castig aici, doar sa te faca sa cumperi” sau “Stai linistit ca am luat 10 baxuri de “X” ca am avut un bairam si nici una de 1 leu n-am gasit”

Intr-adevar nu contest nici sansele nici ghinionul, daca e sa castigi castigi, dar pe parcursul timpului cred ca cel ce consuma mai mult are sanse muuuult mai mari decat unul care a luat la intamplare si a castigat. Si prea castiga numai cine nu trebuie…sau chiar sunt atatia norocosi? chiar la toate concursurile trebuie sa castige “Gigel” care nici macar nu a dat bani pe produs si l-a primit de la Mos Niculae care aduce dulciuri?

Una peste alta daca iti place un produs o sa il cumperi in continuare indiferent daca ai castigat sau nu.

Leave a Reply

