Te-am gasit

January 20, 2010 at 12:45 pm (Poezii) (, , , , , , )


Alunec pe un curcubeu al senzatiilor ce se termina-n iubire.
Ciudat… nu sunt singur dar nici nu vad pe nimeni
Realul se-mpleteste cu visul intr-o armonie de neasemuit
Si in aceasta stare usor euforica pentru prima data te-am simtit.
Te-am simtit dar nu te pot atinge, nu te pot zari
Te pot auzi, ma incalzesti cu glasul tau si nu ma pot feri,
Prin mine incepi sa curgi asa ca intind bratele inainte
Incerc sa te cuprind, esti aproape… instinctul nu ma minte
Te-am gasit…iti vad ochii mari cristalini care ma amutesc,
Buzele roz, parul…incep sa ma mai linistesc,
Ma las leganat pe aripile visarii
Sunt bucuros, te-am gasit..tu nu m-ai dat uitarii.

Leave a Reply

