On Hold

January 21, 2010 at 7:26 am (Adevaruri) (, , , , , , , )


Asa dimineata mi se intampla mie lucruri nebanuite care imi ofera sansa unui nou post.

Ajung la birou si electricianul imi spune ca are nevoie de un cablu cu 10 fire litate inauntru si cu o grosime de 1-1,5 cm, bun ma apuc si sun la 2 colaboratori de-ai nostri dar nu aveau pe stoc asa ca ma apuc sa GOOGLE. Sun la mai multe firme care iar nu aveau pe stoc dar care mi-au oferit pretul informativ 50-70 ron/m bun.

Si uite asa sun la o alta firma, raspunde o cucoana ma apuc sa-i spun “Am nevoie de un conductor cu 10-12 fire litate la 1-1,5”, ea imi spune numai un pic sa va fac legatura la o colega si ma pune on hold, raspunde colega ii spun “Am nevoie de un conductor cu 10-12 fire litate la 1-1,5” , ce credeti ca imi zpune? “Va trebuie cu 10 sau 12?”…..”Nu conteaza, macar aveti?”, la care nu mare mi-a fost mirarea cand mi-a spus “Stati sa va fac legatura la o colega”. PAC on hold again. In mintea mea ma intrebam, oare de ce nu mi-a facut prima cucoana legatura direct unde trebuie? Care e rolul cucoanelor acolo? Sa faca leapsa cu mine?

Ma apuc sa vorbesc cu a treia duduie “Am nevoie de un conductor cu 10-12 fire litate la 1-1,5”, “Da nici o problema avem cam cati metri v-ar interesa?” “30” “Ne pare rau dar nu putem vinde decat la colac de 100 m” “Bun si un pret care ar fi va rog?” “5,50 ron/m”, am ramas ca la dentist “Nu va suparati dar nu cred ca vorbim de acelasi cablu pentru ca alte companii mi-au spus preturi cu mult mai mari cum ar fi 50 sau 70 de ron/m” SURPRIZA “O clipa va rog va fac legatura la tehnic” POC….on hold.

Raspunde un baiat caruia ii spun “Ma scuzati ca v-am deranjat vroiam sa stiu daca aveti pe stoc un anume cablu dar imi este frica sa va mai intreb ca nu cumva sa imi faceti legatura la gestionar, o zi cat mai placuta”.

Sunt eu nebun sau astia au o companie mai dezordonata ca geanta unei femei?

7 Comments

  1. Junica said,

    Nu esti sanatoooooooos =))

  2. Chrisa said,

    lol si tot fara cablu ai ramas?

  3. chrisdunny said,

    Trebuia sa mai ai rabdare😛

  4. d3vilbabe said,

    femei …ce sa le ceri…

  5. blitz said,

    esti nebun :))

    • Grand said,

      nebun e putin spus ma… asta e unul pe cale de disparitie, ca asta nu mai vezi.

Leave a Reply

