Ani de liceu

January 24, 2010 at 7:08 pm (Adevaruri) (, , , , , , , )


Am avut astazi o intalnire cu fosti colegi de liceu pe care nu i-am mai vazut de mult si printre multe amintiri pe care le-am depanat vorbeam si despre cat de bine era la liceu, ce viata. Cei mai frumosi ani sunt anii de liceu si cu totii cred ca ne-am dori sa mai facem o data liceul.

Sa nu ai nici o grija decat grija notelor, sa mai pleci de la ore cu toata clasa si sa te duci la o bauta pentru ca esti prea stresat de atat invatat, emotiile atunci cand te scot profesorii la tabla iar  tu nu esti de loc pregatit si primul lucru pe care il spui e “Da ce am facut doamna? De ce ma scoateti pe mine?”.

In liceu devenim si mai libertini, legam noi prietenii care in majoritatea cazurilor este trist ca nu se pastreaza.

Primele iubiri se leaga in liceu, in liceu incepem sa ne maturizam, incepe etapa de pregatire pentru viata ce o vom urma, ne decidem meseria.

Cei ce au terminat liceul stiu despre ce vorbesc iar pentru cei ce il incep sau sunt in liceu, bucurati-va de cei mai frumosi 4 ani din viata voastra.

Eu unul as mai vrea sa fac liceul nu o data, de vreo 3-4 ori, dar asta va ramane un vis.

1 Comment

  1. Victor said,

    sper ca si mie sami faca placere amintirea anilor de liceu :)…

Leave a Reply

