Reverie

January 26, 2010 at 11:20 am (Adevaruri) (, , , , , , , , )


Aveam un somn asa de lin, de odihnitor…era mai spre dimineata cand e somnul mai dulce, cand sunt intr-un delir total si nu stiu sigur daca e realitate sau vis dar orice ar fi imi face bine si mai stau in pat pana trece.

“M-am trezit inaintea ei, dar parca as mai dormi si eu o ora…am timp sa ajung la servici.”

M-am dat mai la marginea patului ca sa nu o deranjenz ….de ce sa se supere iar pe mine ca intru pe jumatatea ei?. Ascultam fiecare sunet pe care il producea….imi cream melodia preferata din respiratia ei, din bataile inimii, uneori si din scrasnitul usor al dintilor precum si din fiecare miscare pe care o facea si totul intr-o atmosfera unica provocata de mirosul ei specific ce imi invada  si punea stapanire pe fiecare din simturile mele…era mirific.Stateam spate in spate, asteptam sa o aud ca se intoarce pentru a ii lua o mana si a o mangaia in palma, asteptam imaginea care imi creaza o stare greu de descris in cuvinte….poate ma face cel mai fericit si mai puternic om de pe pamant dar e putin spus, asteptam sa ii vad ochii mari caprui cum se deschid dimineata….ochi pe care nu ma satur sa ii privesc si de care am nevoie sa pot incepe ziua, asteptam sa ma ia in brate, sa isi muleze corpul pe langa al meu ca si cum am fi un tot unitar al universului. Oare cum sa o trezesc sa ii spun ca trebuie sa plec la munca? Cum?, cand doarme asa de frumos….mai bine astept sa sune alarmele la telefoane si daca nu…o astept.Nasucul rece si umed al motanului ma mai scoate din frenezie, l-am lasat sa ma pupe si sa se aseze langa mine.

Ma intorc sa o cuprind eu cu bratul drept, sa se simta ocrotita… dar bratul mi s-a prabusit pe pat si la un moment dat aud vocea mamei “Hai Catalin nu te duci la servici ca e 7.00?” si m-am trezit. Nu era motanul ei cel care a venit, era motanul meu iar eu eram in patul meu.

Ma duc la baie si priveam in oglinda…”Dar era asa real “, ma dezmeticesc cu greu…..rasuflu  un aer de tristete si ma pregatesc sa incep o noua zi.

4 Comments

  1. d3vilbabe said,

    acum ma pregateam sa te trag de urechi ca eu nu stiu nimic de noua achizitie da; m-am dezumflat imediat la final.:(
    mi-a placut la nebunie cum e scris, serios de nu.

  2. Recomand « d3vilbabe said,

    […] | Leave a Comment Mi-a placut pana la induiosare felul cum e scris si mesajul transmis de postul unui prieten bun. Il recomand pentru cei cu un strop de sirop in […]

  3. Victor said,

    vere asta e cel mai tare post al tau !

  4. marylina said,

    esti tare ma

Leave a Reply

