Jocuri online

January 27, 2010 at 9:46 am (Adevaruri) (, , , , , , , , , )


Nu o sa vorbesc despre mini games aici, o sa vorbesc despre cele hardcore gen Lineage 2, World of Warcraft, EVE, etc.

Nu mai este nici un secret ca ele creeaza dependenta, ca ne fac sa renuntam la lucruri mai importante doar ca sa stam online.Toata lumea s-a aflat in situatia de genu: Esti cu prietenii la o vorba si la un moment dat tu trebuie sa pleci spunand “Ma duc ca am siege” sau ” Am un raid boss important” sau “Trebuie sa atacam un POS”, si cu totii stim cum suna asa ceva in urechile prietenilor nostri.

Nu am sa vorbesc despre partile proaste ale jocurilor de genul asta care cu siguranta sunt mai multe decat cele bune, am sa vorbesc despre  lucrul, poate cel mai important lucru benefic jocurilor de acest gen.Iti faci prieteni noi, cunosti lume noua.Asta este singurul lucru demn de laudat, de care ne putem bucura si pe care il savuram la maxim dupa ce timp de 2, 3, 4, 5 ani ti-ai mancat timpul cu un astfel de joc.

Eu ma joc Lineage 2 si singurul lucru de care sunt mandru este ca mi-am facut o groaza de prieteni prin mai multe orase ale tari si in Bucuresti, persoane care acum imi sunt foarte speciale, persoane pentru care sunt gata sa “sar” la orice ora din zi si din noapte.

Automat cand iti faci prieteni si nu sunt la tine in oras vine momentul cand trebuie sa ii vezi ceea ce iar iti ofera oportunitatea de a vedea orase noi, orase in care nu ai mai fost si in care probabil nu ajungeai daca nu cunosteai acea persoana. De exemplu eu am fost la Pitesti…..pai ce Pitestiul e punct turistic? Am ceva de vazut pe-acolo ca sa spun ca “Domne’ daca nu ii cunosteam pe astia tot ajungeam ca vroiam sa vad X lucru.”?

La randul lor si ei au venit la Bucuresti, si nu numai ce din Pitesti ci si din Iasi sau Galati. Cunosc pe cineva care a venit din Italia la Bucuresti sa isi cunoasca partenerii de joc, colegii de clan.Si mai sunt multi pe care as vrea sa ii cunosc.In Bucuresti am cunoscut persoane care pot spune ca intra in rutina mea de zi cu zi si sunt printre cei mai buni prieteni ai mei si i-am cunoscut datorita unui joc.Multi dintre ei nu mai joaca si asta nu a schimbat cu nimic relatia dintre noi, nu  ne impiedica sa ne intalnim la suc, doar faptul ca imi piere si mie cheful de joc, incet incet “ma vindec”, este stadiul in care atunci cand te loghezi te astepti sa joci cu ei, te astepti sa ii agsesti acolo sau sa speri ca se logheaza dar dupa un timp tu esti cel care da log off. Nici nu vreau sa ma gandesc ce parere au persoanele care o sa citeasca postul asta si care nu s-au jucat in viata lor, sincer nici nu ma intereseaza. Nu inteleg de ce altii au o impresie gresita fata de cei ce se joaca, cum ca devin sau sunt deja antisociali, complexati sau mai stiu eu cum, or fi si din astia dar nu trebuie sa judecam un om pana nu il cunoastem si o spun din propie experienta. Am cunoscut si antisociali si complexati si timizi si toate tipurile dar am cunoscut si lume buna, oameni mai adevarati si mai de caracter decat multi alti care nu se joaca.

Este un subiect complex asta cu jocurile, aici am vrut doar sa cuprind cel mai important beneficiu acela al cunoasterii, al formarii legaturilor de prietenie si la cat dureaza ele (cel putin in cazul meu) si sa transmit un mesaj tuturor celor ce i-am cunoscut datorita acestui fenomen asta daca or sa citeasca vreodata toti:

Sunt mandru de voi, sunt mandru de mine ca v-am cunoscut va pup pe toti si va iubesc.

23 Comments

  1. chrisdunny said,

    Eu nu te iubesc ca nu’s ghey, dar poate bem o bere odata😛 cu conditia sa ma anunti wa!

  2. d3vilbabe said,

    nici nu ma asteptam sa nu ma iubesti sau sa nu fii mandru de mine, adica c’mon, we’re talking about d3v :))))) (joke) .
    si acum imi inveselesc cafelele de dimineata oameni pe care i-am cunoscut acum 4-5 ani. cei mai buni prieteni ai mei i-am cunoscut datorita jocurilor (l2 si cs). La naiba de 2 ori cand am zis ca am sa ma marit sau ca o sa am un viitor alaturi de cineva, asta a fost alaturi de oameni pe care i-am cunoscut in/datorita jocurilor.
    inca mai zambesc uitandu-ma la printurile vechi din l2, nu datorita melancoliei jocului ci a oamenilor. noptile acelea in care campam si vorbeam despre luna si stele, momentul cand ne aranjam “turele la farm” ca sa faca d3v-charul cov, bautele, iesitul la agatat si noptile de distractie alaturi de tine sau de tap.
    Toate astea, asa cum e si in reclama, sunt priceless si ma fac sa nu regret niciodata cei 4 ani in care am fost “antisociala” sau “complexata” .

    • flacaruie said,

      A se spune TAP nu tap =))))) ElenaBasescu pentru cine nu stie….da ala nu intra pe blogul meu ca e chitros :))

  3. d3vilbabe said,

    io cand l-am cunoscut era mic si firav ca o panseluta…dupa aia, de cand s-a intors in humor a devenit din tap –>TAP .

  4. Grand said,

    /rage:
    Ba fir-ai al dracu’ de simpatic, adica ce vrei sa spui tu, n-ai nimic de vazut in Pitesti ? pai bine ma, fantana aia din fata primariei ce mama dracu’ e ? aveti voi d-aia in Bucurestiu’ ala obosit ? sau in orice alt oras din tara in afara de Craiova ? sau zimbrii din rezervatia Trivale ? sau ruinele bisericii Sf Nicolae din centrul orasului, pe care le poti vedea sau merge pe ele (sunt protejate de un asfalt de sticla destul de rezistenta) ? si mai sunt o gramada… Doar pentru ca nu apare pe harta ca fiind un punct turistic, nu inseamna ca nu ai ce vedea pe acolo, fiecare oras are frumusetile lui.

    Ca sa revenim la subiectul tau, intr-adevar, asta sustineam si eu mereu cand cineva aducea vorba de “manie, drog, no-life” etc, i-am spus ce a zis si mama profesorilor de la scoala cand nu ma duceam “decat sa-l stiu pe strada vagabond, mai bine acasa, stiu macar ca nu-si baga in vena si nu intra la puscarie” . Evident, lucrurile nu stau chiar asa, dar peste 5-10 ani cu siguranta vom rade toti despre momentele petrecute impreuna cu toti cei care am avut ocazia sa jucam. Lineage este un joc care mi-a placut de cand am jucat prima data, si inca imi mai place, pacat insa ca nu mai dispun de atata timp de joc ca inainte.

    V-am pupat.

    Grandmaster was here >:)

    • flacaruie said,

      Ahahahaahahaha ce s-a atacat asta frate cu Pitesti lui si cu fantana aia in care se barbiereste lumea =))))

  5. flacaruie said,

    D3v adica vrei sa zici ca din tap->120 Kg TAP

  6. d3vilbabe said,

    adica da. doar 120?:)))

  7. chrisdunny said,

    Firai al naibii grand :))

  8. Grand said,

    Dunstun, taci acolo !

  9. TAP said,

    nu am 120 kg oana, am numa 100, si cand eram in iasi aveam 85😀

  10. Chrisa said,

    Grand stai linistit, noi iti iubim orasul.😀 Nu s-a exprimat Catalin bine.
    Si Andrei aka Tap aka ElenaBasescu si pe tine te iubim >:D<

  11. Grand said,

    TAP asta are datorii multe la mine. Sa intri pe spoilerul ala sa-mi dai tot ce ai pe el !!!

  12. TAP said,

    ce datorii am ma? minti poporu cu blogu grand ?

  13. flacaruie said,

    Ma yo va iubi cu tot cu datorii…vi le platesc yo daca ne intalnim da sa nu fie epice =)))) in rest noi sa fim sanatosi si peste 12321 de ani sa ne vedem la bere
    Si sa vina si buhaiu de tap :)) sa fie memorabil

  14. TAP said,

    ba scleptzule, pe cine faci tu buhai, te prind eu flacaruie si crap capu :))

  15. d3vilbabe said,

    el e un fel de tauras mai mic nu buhai=)

  16. Grand said,

    si tauru’ comunal cine e ?

    cand mai veniti prin bucuresti, anuntati si voi😀 o sa-l pun pe notoriul asta de flacaruie sa faca un coltzisor unde sa semneze lumea condica, in caz ca se pleaca pe undeva :))

  17. McGogoo said,

    Io te urasc ba.!
    din cauza ta ma pune Zanzibar si Kattasa ma masturbez in piata universitatii!

    nu puteai dracu’ sa ratezi si tu cu bila aia la bowling?

    te-am iubit insa cand ai mers in porbagaj. ai fost de nota 10 cand ai zis: hai ca ma bag sa vad cum e !
    }{

  18. flacaruie said,

    =)))

  19. d3vilbabe said,

    si…cum a fost?:))

  20. Victor said,

    succes rasunator cu postu asta :)) eu inca sunt novice am doar 2 ani la activ de lineage

  21. adystr said,

    Iti dai seama cata inima are catalin .. el ne iubeste pe toti… dragul meu cand ne mai intalnim si noi la un “suc”?:D:D:P

Leave a Reply

