Sistemu’

February 23, 2010 at 7:21 am (Adevaruri) (, , , , , , , , , , )


Am stat ceva pana sa ma hotarasc daca sa postez asta sau nu pentru ca poate ma insel si nu sunt eu in cunostiinta de cauza asa ca pana la urma o sa postez pentru ca daca nu sunt poate ma lumineaza careva la comment.Asadar:

Intr-o oarecare zi pe la ora 10 dimineata ajung in Otopeni cu un coleg sa facem vama la un colet si sa il ducem in Targoviste. Ce poate fi asa de complicat? Am vorbit cu vamesul mi-a spus sa vin pe la 13.00 ca atunci e gata, sa am la mine 1250 ron si bafto delo delo. Am zambit frumos si am plecat, aveam la mine numai 1000 de ron si ce ma gandesc eu sa ne puna cineva de la birou pe card niste bani. Colegul meu are card la Europe Bank unde fiecare card are un cod unic iar cand vrei sa depui introduci codul in bancomat bagi banii si gata. Zic eu “Ce poate sa fie mai rapid ? E 11, pana la 13.00 ahaaaa .” Plecam prin oras sa mancam ceva sa nu stam ca bagajele pe-acolo si pe la 12.30 hai la bancomat.

Baga cardu, baga pinu, dai 250 , fonduri insuficiente. Mai stam 15 minute si din nou.

Baga cardu, baga pinu, dai 250 , fonduri insuficiente. Il intreb “Ma tu aveai de platit ceva? ca poate au oprit din astia 250?”  “Nu, am platit pe 28.” Buuuuun.

Baga cardu, baga pinu, dai 250 , fonduri insuficiente.Dupa ce am mai bagat si 240, 235, 234, 220 si 200 am scos cardu si m-am dus inauntru sa vedem care e problema.

– Saru’mana ne-a alimentat cineva cardul cu 250 de ron si nu putem sa ii scoatem.

I-am dat cnp, i-am dat cod unic.

– Da intr-adevar aveti 250 de ron pe el, ii vad aici.

– Ii vreau.

– Ati cerut sold la bancomat?

Ne-am dus la bancomat i-am spus “Salut bancomatule da soldul repede” si bancomatu’ zice ca maxim 154 ron, cred ca ma fura bancomatu’. M-a luat migrena si m-am dus iar inauntru.

– Doamna aici zice ca avem 154 si ne-ati spus ca sunt 250 acolo.

– Da da dar nu puteti sa ii scoateti decat peste 3 ore ca trebuie sa se valideze.

– Pai si nu puteati sa psuneti din prima asa? ca noi la 13.00 trebuie sa fim in vama sa luam un colet sa il ducem in Targoviste pana la 15.30, de ce trebuie sa stam 3 ore? Te joci de-a suspansu’ cu mine? Vrei sa vezi cat duc?

– Sa se valideze.

– Ce? Sa se valideze ce? Sa nu cumva sa fie falsi? Vreau o explicatie logica pentru care nu imi dati banii din moment ce ii vedeti acolo pe contul meu cu cnp meu si cu codul meu?

– Ai de platit pe 15 suma de 54 de ron.

– Cucoana suntem in 3 si abia am platit pe 28, s-a facut 15 si nu am pus banii? Sunt la zi cu tot

– Mda da acum am verificat.Domne asa e sistemu’ .

Va dati seama cand a bagato p’asta din top cu “Asa e sistemul” mi-a desfacut toate puzzle-urile din creier. Ce sa mai zici? Deci bani tai din contul tau propriu si personal au nevoie de 3 ore sa se valideze. Nu inteleg ce…si daca acel ceva care se valideaza nu se valideaza iti ia banca banii din cont? se duce cel ce i-a depus si ii primeste inapoi? ” Domne am inteles ca nu s-a validat “ceva-ul” asta e am incercat si eu”.

Asa e sistemu’…..nu inteleg de ce trebuie sa astepti 3 ore sa poti sa scoti bani atunci cand ii vezi in cont cand ii vede banca in contul tau , poate ma face cineva sa inteleg. Trebuie ca un director special sa isi dea acordul? “Da banii nu au fost furati, categoric nu sunt falsi si au fost pusi unde trebuie ca l-am vazut la TV pe baiatu asta la Madalin Ionescu omu’ care scoate serpi din burta la copii.” Hai sa fim seriosi.

Vreti sa trimiteti bani repede undeva ascultati la mine si puneti Online sau E-mandat la posta. Este instant. Posta romana nu valideaza nimic puteti sa trimiteti si bani falsi iar din cate stiu eu rate la posta nu exista asa ca o sa ajunga toata suma.

3 Comments

  1. Junica said,

    trebuia sa ai 1250 ron si mai ceeeeeeeeeeee???? =))

  2. d3v said,

    si noroc:)

  3. Autentic Romaneste said,

    si multi nervi … si sange rece si un pic de tupeu

Leave a Reply

