Taximetrie – Part 2

March 1, 2010 at 7:28 am (Adevaruri) (, , , , , , , )


Ma intorc asupra subiectului pentru ca am mai descoperit ceva, am descoperit cum fac unii taximetristi atunci cand fac comanda iar ei intarzie fie ca nu cunosc bine adresa fie ca nu au estimat timpul bine.Asadar…..

Fac comanda, imi da 10-12 minute si stau. Dupa exact 12 minute zic hai sa sun inapoi sa vad ce face de nu mai apare. Raspunde dispecera:

– Saru’mana am facut o comanda in Moldovita nr. 14 ce se intampla ca nu a venit.

– Iesiti afara ca e de 2 minute baiatu la adresa.

– Doamna sunt afara de 15 minute nu am unde sa mai ies, mai iesit de atat nu am cum sa fiu.

Dupa un minut apare un taximetrist cu o fata de zici ca a fost vitanjor la Cernobal si ma intreaba  “Comanda?” zic “Da”.

– De 2 minute dau ture de bloc dar nu v-am vazut .

– 1. Nu aveti cum sa dati ture de bloc cu masina pentru ca nu e strada in jurul blocului si plus ca e semn de interzis intr-un capat. 2. Am spus Moldovita 14 nu “in jurul blocului” ca nu esti la Camel Trofee.

Cam asa se face, daca sunati inapoi el o sa spuna ca e deja acolo ca sa mai castige niste timp si sa nu se ia dispecera de el.Daca nu sunati inseamna ca nu va grabiti si deci 2-3 minute nu moare nimeni.

Pe mine nu ma deranjeaza ca intarzie 2-3 minute ca doar stim cu toti cum se circula, ma deranjeaza aia care nu recunosc pentru ca intr-un fel te iau drept prost la modul “Mai nene adica eu nu stiu unde ma aflu acum?”

PS: Pentru baiatul ala haios care mi-a dat copy+paste la Taximetrie pe forumul lui “Ia dai si la asta dar pune-mi si link-ul acolo”.

4 Comments

  1. d3vilbabe said,

    10-12 minute?:O . Da’ ce rahat, vine din alt oras? Aci, timpul maxim pe care l-am primit, in zilele extraordinar de aglomerate, a fost de 5 minute. La voi nu e regula aia ca n-au voie sa ia comanda decat cei daca sunt la prima statie de locul ala? Iar daca nu-s acolo, de la a doua?. Faza aia cu “primul apel, al doilea apel, al 3-lea, apel liber?” Bucuresti, frate:))))) 12 minute, auzi:)))) Poi nu mai bine iei tramvaiul in cazul asta ca tot in timpul ala ajungi?:))

  2. d3vilbabe said,

    care sunt la prima statie*. intelege-ma, abia imi beau cafeaua:))

  3. sareasipiperul said,

    Ehe, eu am patit sa nu vie, sa iau alt taxi de la aceeasi firma de prin zona si sa aud prin statie pe neghiob cum a venit dupa 18 minute si vocifera cum ca ‘nu mai e domnisoara, pai cum asa?’ pai uite asa :p apropo, esti in blogrollul meu😉 (Dana)

Leave a Reply

