Alo Da….Sunt la cumparaturi

March 10, 2010 at 4:32 pm (Adevaruri) (, , , , , , , , , )


Adevarul urmator se potriveste in deosebi persoanelor fara permis auto si pana sa ia forma de adevar a fost intai o suspiciune de a mea.

Mergi ca tot omu’ la supermarkert sa cumperi 3 masline, 2 oua ,o paine si un pachet de tigari si inevitabil te trezesti cu o groaza de cumparaturi pe care nici tu nu sti de ce le-ai pus in cos sau chiar te duci la supermarket sa cumperi mai multe lucruri pentru ca in cos nu isi arata adevarata greutate iar cand te uiti in cos faci suma aproximativa a preturilor  nu a greutatii. Si ai atat de multa incredere in tine incat esti sigur ca poti sa le cari pana acasa.

Si iesi din supermarket si primii 100 de metri sunt foarte relaxanti si chiar esti mandru de tine ” Ia uite ma nene si eu care credeam ca nu pot sa le car..pfoaai ce miniHercule sunt” iar apoi incepe Scaraotchi sa traga de ele, bai frate se ingreuneaza plasele ca prin minune, incepi sa te uiti in ele “Ba ce dreacu cantareste asa ma? Ce am cumparat aici?”. Mai mergi 10 metri iar te uiti in ele ” Ba nu mi-a pus vreunu vreo caramida sa faca misto de mine?”. Nu te mai asculta degetele, te incordezi, tragi aer adanc in piept. te imbarbatezi, meditezi la ZEN dar functioneaza aproximativ 5 secunde. Dupa care din nou creierul nu mai face conexiunea cu degetele, din nou forta gravitationala se mareste si daca pana acum duceai plasele mai la departare de corp, acum plasele sunt tangente cu tine pe suprafata lor cea mai apropiata, ai apropiat mainile de corp si iti pierzi din viteza.

Dupa inca cativa metri – si aici e adevarul – imposibil sa nu vi se intamplat sa va sune telefonul.Daca suna telefonul, trebuie raspuns la el, doar nu o sa stam sa ascultam muzica pe strada ca si cocalarii sau sa se uite lumea la noi “Ia uite la asta are dusmani nu raspunde la telefon” sau mai stiu ce crede fiecare ca se spune despre el. Cert este ca toti raspundem la telefon. Si toti, absolut toti NU lasam plasele jos din mana, le punem pe toate in “mana cea mai puternica” si raspundem la telefon. Dupa o conversatie foarte scurta apuci si ii spui celui care te-a sunat ceva gen ” Vin de la cumparaturi nu pot sa vorbesc”.

Dupa treaba asta mersul pana acasa devine mai spre “la trap” asa, incerci sa mergi cat mai repede, mai tropai 20-30 de metri, mai lasi plasele jos si tot asa. Cei ce au lift la bloc sunt cei mai fericiti, in lift respiri cu adevarat, te relaxezi “Am ajuns baga-mi-as….”. Cei ce stau la 4 etaje ori apeleaza la ” Coborati unu repede” ori pana sus au impresia ca fac munca lu’ Sisif iar cand ajung in fata usii a intoarce cheia in broasca e un exercitiu de sala de forta (la sala de forta se intoarce broasca in cheie cu tot cu usa :P) si abia in casa isi gasesc relaxarea.

Cu totii am facut treaba asta si abia apoi ne gandim “De ce am mai raspuns la telefon daca nu putem sa vorbim? Nu puteam sa mai asteptam cateva minute?”. Unde mai pui ca ne-am mai consumat din forta si energie ca sa tinem toate plasele intr-o singura mana. Mai dificil e pentru cei ca mine care au telefonul intr-o husa si a trebuit sa o scot cu dintii ca sa raspund la telefon si colac peste pupaza am si telefon cu clapeta asa ca l-am deschis cu barbia sau cu nasul.

Sunt sigur ca tuturor ni s-a intamplat chestia asta.

7 Comments

  1. Cristi said,

    Esti amuzant mai omule :)))) criminal😀

  2. Autentic Româneşte said,

    Am trait un moment ca asta si m-a costat un telefon (un display de fapt) tot din cauza husei am tras de ea cu dinti si sa-l ia dracu de telefon nu stiu cum mi-a scapt din mana si-a cazut ca balega de cal pe asfalt!

  3. d3vilbabe said,

    eu nu raspund la telefon. da-l dreq sa sune. macar de-ar fi careva care sa ma ajute sa car:))) mno, acum m-am “invatat”. nu ma mai duc singura la magazin chit ca “intru doar sa cumpar o conserva de matze”ca sigur ies de acolo cu juma’ de carucior.

  4. sareasipiperul said,

    :))) am ras ceva sa stii😛 asa e, nici mie nu-mi place sa il las sa sune d’ampururea pe strada si raspund sau il inchid no matter what.. whyyyy????? :)))

  5. lil lil said,

    dar ce te faci cand ai 2 amarate de telefoane si suna amandoua..sau unul dupa altul :))

    • flacaruie said,

      Arunci ce ai in mana si le scoti ca pe pistoale (daca le ai in buzunare separate).

      • lil lil said,

        dap..exact asa! :))

Leave a Reply

