Cunosc un Inger

April 8, 2010 at 6:03 pm (Poezii) (, , , , , , , , , , , )


Prima intercalare a fost acolo jos…in pasaj la Universitate
Nu am stiut din prima cine e
Eram asa……mai rupt de realitate.
Incet, incet a inceput s-arate aripi albe, lungi
Si-o bunatate pe care greu poti s-o ajungi.

Ma atragea cu stilui lui modest,
Si-are un grai asa onest.
Vorbeam despre tot dar la el imi zbura gandul,
Ma intrebam “Cum oare sa-i spun ca asta e pamantul?”

El ne vedea pe toti, credeam ca toti il vad ca mine
Abia pe inserat am realizat ca eu il vad mai bine.
Treptat m-a luat sub aranjamentul lui din pene,
Eram nedumerit, nu stiam ce o sa insemne.
De ce eu? De ce tocmai eu din cei multi?
Toti avem nevoie de un inger ale carui sfaturi sa asculti.

Si el luceste…iar aura ce-o are,
O poti vedea de la mii de kilometrii departare.
Pe unde trece dispare rautatea
De multe ori alunga noaptea.
Sunetul vocii lui imi mangaie urechea seara
Si frica ca poate o sa plece imi lumineaza calea.
E un nucleu de fericire pura, centrul dragostei eterne,
Inima viselor muritorilor, panza amintirilor ce peste toti se-asterne.

Eu si ingerul meu…eram extrem de fericit
Dar intr-o zi
A luat aripile de pe mine dar nu m-a parasit.
Il cunosc,
Il vad mereu in vis, in realiatate
El cand ma vede sta cu aripile adunate.
Ma bucur ca-l cunosc si stiu ce aripi are
Stiu cine e cu adevarat si de ce e in stare.

Putin conteaza ca sunt eu stingher,

Cunosc un inger.

3 Comments

  1. Grand said,

    Ma… sper ca nu ai devenit gay! (nu glumesc, daca esti gay acu, nu te mai cunosc)

    misto poezia… e rezultatul compunerii tale din aceasta seara ?

  2. d3v said,

    si daca a devenit gay ce?:))

  3. Cristi said,

    Aiurea, cred ca Grand vrea sa afle daca’i gay dar nu vrea sa se dea de gol el insasišŸ˜€

Leave a Reply

