La o cafea

July 29, 2010 at 4:01 pm (muzica, Poezii) (, , , , , , , )


Asteptam cafeaua sa ma soarba
Dar mi-a mai dat un oaresce ragaz.
Mi-am pus degetul mare-n barba,
Degetul mijlociu la gura, aratatorul pe obraz.
Ma gandeam…
Ce amintire as vrea sa retraiesc?
Le parcurg pe rand , rapid,
Vroiam sa aleg una iar pe restu’ sa le-nchid,
Sa le pastrez pentru totdeauna in mintea mea,
Pentru urmatoarele cafele care ma vor bea.
Brusc m-am gandit la altceva….

Nu pot sa tac cand ma gandesc la ea,
Nu pot sa vorbesc cand ma gandesc la ea
Imi face placere sa ma gandesc la ea chiar daca doare,
Antrenez imortalizarea amintirilor,
Doar ele imi fac inima sa bata mai tare.
Deci nu…nu vreau s-o uit,
Vreau ca lacrimi de tristete din ochii mei sa cada,
Pentru ca-n milisecunda doi un zambet cald pe buze o sa-mi apara.

Fericirea si tristetea sa se contopeasca pe fata mea.
O bucurie trista, o tristete fericita,
O amintire, un vis , o minte linistita.
Deci nu…nu vreau sa uit caci vreau sa-mi amintesc.

Cand n-o aduc in minte benevol, apare ea subit,
Facand mai dulce cafeaua-n care am fost sorbit.

Leave a Reply

