Romanii au Talent

December 24, 2010 at 3:03 pm (Adevaruri) (, , , , , , , , )


Am fost sa imi sustin prietenii la Romanii au Talent si pe parcursul filmarilor am dedus mai multe treburi.

In primul rand, nu stiu cat de des e difuzat spotul cu Romanii au talent la PRO Tv dar eu daca nu ma suna prietenul meu sa imi zica sa vin la filmari habar nu aveam cand sunt.Va spun asta pentru ca Opera era 40% goala, cand am auzit ca avem loja separata noi ca si sustinatori am crezut ca cine stie cata lume va veni,  dar puteam foarte bine sa ne mutam pe alte locuri de unde se vedea mult mai bine decat din loja.

Si incepe concursul prieteni:

Va mai aduceti aminte de Gong Show? prezentat de Horia Brenciu….a fost mult mai tare decat asta, cel putin organizatoric.Pai vine unul cu o masca de Zorro pe scena si fiind intrebat ce a venit sa faca tipul raspunde: Cant la o chitara invizibila. Zic mama fi atent ca asta imita o chitara din gura sau ceva de genu.Gresit, incepe AC/DC si a inceput sa mimeze asa cum zdrangane o chitara, pai ala e talent prietene? ala e talent ca sa merite 120 de mii de euro?

Alta tanti mai in varsta vine imbracata in ursitoare zice ca are 58 de ani si asteapta momentul asta de 60 de ani, a adus cateva icoane pe scena , niste carnetele a spus ca o sa cante ceva dar nu a cantat, a inceput o piesa mai orientala asa si a inceput sa sara pe-acolo la un moment dat cazand din ea 2 portocale care ulterior am inteles ca erau puse la sani in loc de silicon. Si-a dat si mantia la o parte si era imbracata cu niste boxeri din aia cu buci atasate si gauriti in fata ca aveau atasati si catamai organu sexual masculin dar nu a mai putut baba sa il scoata pe gaura probabil de emotie.

Ideea e ca nu prea vreau sa va explic foarte detaliat si chiar daca incerc nu reusesc in scris, poate live sa explic….pentru ca totusi va las sa vedeti si emisiunea respectiva, dar a trebuit sa spun lucrurile astea pentru a evidentia mai bine scopul postului. Pai dragii mei, cum mama masii au reusit persoane ca cele de mai sus sa treaca de preselectie? la modul in care prietenii mei aveau numarul B5633 pe’acolo pe undeva, deci din 5000 de concurenti nu era nimeni mai bun decat astia? Pai eu sa fi fost la preselectie ma duceam peste ei “Pai amice ce facem ?”. Va spun eu ce facem……astia probabil au luat bani ca sa se faca de ras, emisiunea nu cauta talente sau cauta si talente dar au mai presarat numere de genul acesta printre celelalte numai pentru amuzamentul publicului si al juriului care sunt convins ca nu stie de treaba asta deci undeva spre producator se duce vina.

Mai sunt cateva lucruri despre care as putea vorbi dar o voi face dupa ce emisiunea respectiva va fi difuzata.Ceea ce am vrut sa evidentiez este ca multi realizatori tv din Romania vor sa dea publicului si maimutareala…de frica rating-ului…cineva care sa se faca de ras, care sa fie cat mai penibil si de care ceilalti sa rada.Pacat…pentru ca sunt multi altii care meritau sa fie vazuti de o tara intreaga chiar daca nu castigau da-le sansa de a fi pe o scena mare in fata unui public mare, la un show televizat si urmarit de o tara intreagadar nu omu’ cu chitara invizibila si baba scrantita mental din care cad portocale. Si mai fac pariu ca fiecare din voi cei care cititi postul, de fapt nu….. fac pariu ca orice roman are cel putin un/o amic/a sau o cunostiinta cu mult mai talentata decat astia de sus.

Ca la noi la nimeni.

1 Comment

  1. Narmer said,

    Cum ai zis si tu. Ca la noi la nimeni. Maimuta zburatoare, cu chilu’ de morcovi in cur. Faceti poze cu maimutaaa!

Leave a Reply

