La masa cu Barbara

February 22, 2011 at 4:04 pm (Adevaruri) (, , , )


Cand sunt la servici iau pranzul la ore diferite in intervalul 13.00 – 16.00 ba chiar ieri am mancat si la 16.30. De fiecare data cand mananc la servici la radio canta aceeasi piesa, primele dati am crezut ca e coincidenta iar apoi am inceput sa ma obisnuiesc sa mananc pe aceea piesa.Ieri am crezut ca am scapat zic “Ia uite mai nu mai canta piesa” dar cand sa iau urmatorul dumicat mi s-a blocat furculita la jumatatea drumului caci din radio s-a auzit “Barabara Streisand..uuuu uuuu uuuuu uuu, uuu uuuu uuu uu” zic ” Na ce delay a avut azi”.

De cand a aparut piesa asta imposibil sa mananc fara ea, ba chiar am incercat sa mananc repede dar nu, m-a simtit si nu m-a lasat sa termin, a tinut publicitatea mai putin ca sa-i dea drumul lui Barbara peste mine la masa. Astazi am oprit scrisul postului pe la 11.30 si m-am dus sa fac un sandwich si dupa ce pun eu ingredientele pe masa, doamna de la bucatarie se tot uita la mine asa ca intreb ” Ce e?” , “Hai nu zici nimic?” si imediat am realizat ca de 1 minut venise Barbara peste mine sa vada ea ce pun in sandwich dar nu zisesem nimic pentru ca imi era prea foame si eram si prea concentrat asupra ingredientelor.

Nu stiu cum sunteti voi dar mie unul mi se face sila de o melodie difuzata la refuz oricat de mult mi-ar fi placut la inceput. Cat despre posturile de radio….au 15 piese maxim pe care le difuzeaza toata ziua…maxim am spus.

Bafta.

Leave a Reply

