Martisoare

March 1, 2011 at 8:19 am (Adevaruri) (, , , , , )


Ieri ma indreptam spre Cora sa iau cate ceva de mancare pentru ca nu mai era nimic prin frigider si zic ca cu ocazia asta sa cumpar si martisoare. Si uite asa cum faceam eu calculul la fete am realizat cat de mult s-au schimbat vremurile.

Pai inainte stiam exact cate martisoare sa cumpar, stiam ca am atatea fete in clasa, atatea la bloc, mama, bunica, verisoara, etc acum stiu numarul exact de femei pe care il vad zilnic dar mai intervin si restul cu care poate ma intalnesc, poate. Mai intervin cele pe care daca le suni poate nu au timp sau nu vor sa se intalneasca cu tine si uite asa nu sti cate martisoare sa iei. Va zic eu…luati mai multe ca nu cumva sa fiti pusi in situatia proasta de a nu avea martisor in cazul in care va intalniti cu o fata, chiar daca nu va-ati mai vazut de ceva vreme.

Plus ca impactul o sa fie si mai mare, ceva de genul: “Wow de cand nu ne-am mai vazut si mi-a luat martisor” sau “Uite ca s-a gandit si la mine”.

Si nu pot sa nu va povestesc ce mi s-a intamplat in Cora pana sa iau martisoare.

Printre multe altele trebuia sa cumpar si o salata asa ca ma indrept spre aprozar, in dreptul salatelor 2 babe cu 2 carucioare de nu aveam loc sa iau nimic nici salata, nici varza, nici verdeata, nimic…2 babe paralel asezate fata de raft cu 2 carucioare paralel asezate fata de raft…minunat. Ma apropi si asist si la un pic din conversatia lor : Se uitau la o varza chinezeasca “Ia uite tu ce varza, nu mai creste varza cum crestea odata”. Consider cu stupoare ca nu mai era decat o singura salata asa ca politicos spun:

“Ma scuzati as dori sa iau si eu salata aceea”.

La care baba “Pai asta era a mea ” si o ia si o pune in carucior.

– Pai si de ce nu ati luat-o pana acum?

– Vroiam sa vad daca mai aduce.

A pai stai asa un pic, la fel de politicos ma uit asa in spatele ei si spun:

– La 3 kile de morcovi un pui gratis la rotisor?

Cum s-a intors baba sa vada cum i-am luat salata din carucior si am plecat mai departe …disparut intre raioane mai ceva ca Rambo in misiune.

Nu cred ca a observat decat la casa dar oricum, dorintele exigente necesita masuri exigente.

La multi ani de 1 martie tuturor fetelor.

Leave a Reply

